rp_Marketing.png

 

 

Mamy czterdziesty siódmy tydzień, a w nim tym razem tylko jedna pozycja ale treściwa, dotycząca kupowania czyli tego co lubimy najbardziej 😉

Namawiamy do obejrzenia filmu:

TANIO, TANIEJ, NAJTANIEJ…

 

Każdy chce kupować jak najtaniej, za pół darmo. Szuka okazji, porównuje ceny w dziesiątkach porównywarek cen i prawie dąży do tego ,żeby „kupić“ coś za free. Przyzwyczailiśmy się do tego, że wszystko jest za drogie nawet jak kosztuje niewiele. Grzebiemy w Biedronkach, Lidlach i innych, które wmawiają nam, że zostały stworzone po to, żeby pomagać nam w oszczędzaniu. Czy przypadkiem nie jest wręcz odwrotnie i one same nie pogłębiają ubóstwa?

Przestaje nas obchodzić już to, że wyprodukowanie czegoś musi kosztować. Chcemy więcej i więcej za psie pieniądze. Nawet przez myśl nam nie przejdzie do czego może doprowadzić nas takie myślenie i przyzwyczajenie. Kto na tym korzysta, a kto traci na takim podejściu?